چه مدت پس از ابتلا به کرونا، دوز دوم واکسن را تزریق کنیم؟


پزشکان اورژانس تعریف واضحی از واکسیناسیون دارند و می گویند به محض کامل شدن واکسیناسیون ، 14-28 روز پس از واکسیناسیون دوم ،: بهبود. می توانید واکسن دوم را بزنید. دکتر حسین کارمانپور در گفت وگو با مجله آنلاین وی با اشاره به اینکه علائم و شدت بیماری در بیماران مبتلا به بیماری کرون تغییر …

چه مدت پس از ابتلا به کرونا، دوز دوم واکسن را تزریق کنیم؟ https://online-mag.ir/2021/10/چه-مدت-پس-از-ابتلا-به-کرونا،-دوز-دوم-واک/ مجله آنلاین Fri, 08 Oct 2021 03:56:24 0000 مجله تندرستی https://online-mag.ir/2021/10/چه-مدت-پس-از-ابتلا-به-کرونا،-دوز-دوم-واک/ پزشکان اورژانس تعریف واضحی از واکسیناسیون دارند و می گویند به محض کامل شدن واکسیناسیون ، 14-28 روز پس از واکسیناسیون دوم ،: بهبود. می توانید واکسن دوم را بزنید. دکتر حسین کارمانپور در گفت وگو با مجله آنلاین وی با اشاره به اینکه علائم و شدت بیماری در بیماران مبتلا به بیماری کرون تغییر …

پزشکان اورژانس تعریف واضحی از واکسیناسیون دارند و می گویند به محض کامل شدن واکسیناسیون ، 14-28 روز پس از واکسیناسیون دوم ،: بهبود. می توانید واکسن دوم را بزنید.

دکتر حسین کارمانپور در گفت وگو با مجله آنلاین وی با اشاره به اینکه علائم و شدت بیماری در بیماران مبتلا به بیماری کرون تغییر نکرده است ، گفت: دلایلی که شامل پروتکل می شود. سلامت ، نگرش مردم نسبت به واکسیناسیون و تعداد بالای بستری های ICU. انتظار می رود تا زمانی که در مجموع بیش از 4000 بیمار در این بخش ها بستری شوند ، تعداد بیماریها و مرگ و میرها ثابت بماند.

او اضافه کرد: “متاسفانه هوشیاری من پایین است ، آنچه اشتباه است این است که دانش آموزان می توانند با شروع واکسیناسیون در کلاس ها شرکت کنند. در هیچ کجای دنیا اینطور نیست. واکسیناسیون تعریف واضحی دارد و پس از اتمام واکسیناسیون ، 14 تا 28 روز پس از تزریق واکسن دوم برای ایجاد ایمنی لازم.

وی گفت: “متأسفانه برخی از مردم در کشور ما معتقدند که تزریق مجدد واکسن می تواند ایمن تر و سازگارتر باشد. افرادی در باشگاه حضور خواهند داشت.” این اثر واکسن را پنهان می کند.

کرمانپور بر عدم برگزاری دوره ها با تاکید بر رعایت تهویه مطبوع در مناطق بسته تاکید می کند و می گوید: متأسفانه افرادی که به صورت گروهی به عروق ویروس کرونا مبتلا می شوند ، در وضعیت بدتری نسبت به افرادی که از تماس با مردم به عروق ویروس کرونا مبتلا می شوند ، قرار دارند. زیرا در معرض مقدار زیادی ویروس قرار دارند.

وی همچنین واکسیناسیون کرونا را به شرح زیر توصیف کرد: افرادی که مایل به واکسیناسیون هستند ابتدا باید مطمئن شوند که آلوده نیستند و ناقل هستند قبل از واکسیناسیون. این به این دلیل است که سیستم ایمنی بدن به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا قلب بسیار تحریک می شود. همه واکسن ها از نسخه اصلی ویروس ساخته شده اند ، بنابراین مشخص نیست که فرد به چه نوع ویروس کرونا مبتلا می شود. به همین دلیل ، واکسن ها دارای درجه های مختلفی هستند. بنابراین ، اگر 10 روز قبل از واکسیناسیون با مظنون تماس بگیرید ، باید 14 روز منتظر بمانید. اگر هیچ علائمی ندارید ، می توانید واکسن بزنید. با این حال ، اگر علائم جزئی بیماری عروق ویروس کرونا قلب دارید ، مانند تنگی نفس ، سردرد ، سرفه ، آبریزش بینی ، ضعف و خواب آلودگی ، برای انجام واکسن آزمایش کنید تا مطمئن شوید که بیمار نیستید.

کرمانپور تاکید کرد: بیماری عروق ویروس کرونا قلب پس از دریافت اولین دوز واکسن ، یک دوز واکسن محسوب می شود. طبق مقالات معتبر علمی ، فردی که بین دو واکسیناسیون آلوده شده است می تواند واکسیناسیون دوم را 8-12 هفته پس از بهبودی دریافت کند.

وی در پاسخ به سوال مجله آنلاین در مورد پیش آگهی بیماری طی چند روز آینده ، فاش کرد: پیش بینی های اپیدمیولوژیست نشان دهنده رشد مجدد این بیماری در ماه نوامبر است. با این حال ، اگر وضعیت یکسان باشد ، با توجه به تسریع فرایند واکسیناسیون بعید است قله ششم قله پنجم باشد. قله پنجم سخت ترین در دلتا کرونا بود.

وی در ادامه به اهمیت سیاست های دولت و حاکمیت برای کنترل بیماری ها اشاره کرد. شرایطی که در قله های 4 و 5 تجربه شده است. اکنون که رنگها به زرد و آبی تغییر کرده اند ، اگر مقامات ملی و منطقه ای از روشی استفاده کنند که کنترل خود را از دست ندهد ، وضعیت ما بهتر خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: مطالعات انجام شده در شهرهای بزرگ و آلوده اغلب میزان پایینی از ویتامین D را نشان می دهد زیرا دسترسی به نور خورشید سخت است ، کارکنان کار می کنند و خورشید کمی به مردم می تابد. ویتامین D نقش موثری در تقویت ایمنی بدن دارد. بنابراین ، افراد می توانند سطح ویتامین D را اندازه گیری کنند و در صورت کم بودن ، با نظر پزشک خود ویتامین D مصرف کنید... استفاده از میوه ها و سبزیجات در ایمن سازی بسیار مثر است. لبنیات متوسط ​​، نان و گوشت مصرف کنید و نیازی نیست مصرف این اقلام را افزایش دهید.

انتهای پیام


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 17 مهر 1400 ] [ 4:24 ] [ آریانا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]