شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

جامع ترین اطلاعات سئو حرفه ای

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

آرایه

آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه …

آرایه https://hillbilly.ir/آرایه-7/ https://hillbilly.ir/آرایه-7/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 01 Sep 2022 17:11:19 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=35874 آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه آرایه …

آرایه

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "آرایه" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

آرایهآرایه

آرایه

آرایه

آرایه آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه

آرایهآرایه

آرایه

آرایه

آرایه آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
آرایهآرایه

آرایه


آرایهآرایه

آرایه

آرایه

آرایه آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه

آرایهآرایه

آرایه

آرایه

آرایه آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه

آرایهآرایه

آرایه آرایه آرایه

آرایه

آرایه آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه

آرایهآرایه

آرایه

آرایه

آرایه آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه

آرایهآرایه

آرایه

آرایه آرایهآرایه

آرایه آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه

آرایهآرایه

آرایه

آرایه

آرایه آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه

آرایهآرایه

آرایه

آرایه

آرایه آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه

آرایهآرایه

آرایه آرایهآرایه

آرایه

آرایه آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه

آرایهآرایه

آرایه

آرایه

آرایه

  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه
  • آرایه

آرایه
https://hillbilly.ir/آرایه-7/feed/ 0

watch + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

Corporations are capitalizing on a world in crisis. When the pandemic hit and sent the economy into a tailspin, corporations saw an opportunity — to wring more and more profits from us. See how they’ve been doing it. READ NOW! Boost the Fight Your support fuels the work to protect food, water, and air, and …

منبع: مجله بی نه
watch + مقایسه و نظرات کاربران

watch مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/3287/watch-مقایسه-و-نظرات-کاربران/ مجله خبری ای bneh.ir Sun, 07 Aug 2022 01:45:57 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=3287

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

Corporations are capitalizing on a world in crisis. When the pandemic hit and sent the economy into a tailspin, corporations saw an opportunity — to wring more and more profits from us. See how they’ve been doing it. READ NOW! Boost the Fight Your support fuels the work to protect food, water, and air, and …

منبع: مجله بی نه
watch مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

بازاریابی اینترنتی: یک عنصر ضروری

بازاریابی اینترنتی بخش مهمی از تبلیغ کسب و کار شما است. فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مشخص کنید چه اجزایی یا همه اجزا برای رشد کسب و کار شما کار می کنند یا خیر. انواع مختلفی از بازاریابی اینترنتی وجود دارد، اما در اینجا مهمترین عناصری که باید در نظر …

بازاریابی اینترنتی: یک عنصر ضروری https://hillbilly.ir/بازاریابی-اینترنتی-یک-عنصر-ضروری/ https://hillbilly.ir/بازاریابی-اینترنتی-یک-عنصر-ضروری/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 19 Jan 2022 07:54:51 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21351 بازاریابی اینترنتی بخش مهمی از تبلیغ کسب و کار شما است. فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مشخص کنید چه اجزایی یا همه اجزا برای رشد کسب و کار شما کار می کنند یا خیر. انواع مختلفی از بازاریابی اینترنتی وجود دارد، اما در اینجا مهمترین عناصری که باید در نظر …

بازاریابی اینترنتی بخش مهمی از تبلیغ کسب و کار شما است. فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مشخص کنید چه اجزایی یا همه اجزا برای رشد کسب و کار شما کار می کنند یا خیر. انواع مختلفی از بازاریابی اینترنتی وجود دارد، اما در اینجا مهمترین عناصری که باید در نظر گرفته شوند، آورده شده است.

ایجاد یک وب سایت

این منبع بازاریابی اینترنتی است، اما نباید به تنهایی از آن استفاده کرد. شما می خواهید افراد را به وب سایت خود جذب کنید. اما ابتدا آنچه را که می خواهید در مورد خدماتی که ارائه می دهید یا محصولاتی که می فروشید بنویسید، دریافت کنید. شما باید مقدمه ای ایجاد کنید که توصیف کند که چه کسی هستید و در مورد شرکت شما. چه چیزی شرکت شما را از بقیه متمایز می کند؟ در صورت امکان عکس، فیلم و شهادت اضافه کنید. اینها به حفظ توجه بازدیدکنندگان کمک می کند.

یک وبلاگ ایجاد کنید

بازاریابی اینترنتی شامل ایجاد وبلاگ است. گاهی اوقات می توان یک وبلاگ را در یک وب سایت بزرگ گنجاند، اما می توانید یکی از سایت های وبلاگ خود را نیز طراحی کنید. اگر جدا هستند، حتماً لینک هایی را در وبلاگ خود قرار دهید تا مشتریان را به سایت جذب کنید و بالعکس. وبلاگ ها می توانند دیدگاه شخصی تری در مورد کاری که انجام می دهید و چرا آن را انجام می دهید به مشتریان بالقوه بدهد. اگر مرتباً آن را به‌روزرسانی کنید، خوانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند. در اینجا می توانید محصول خود را ایجاد کنید و در مورد آنچه که شما را برای فروش محصول یا خدمات الهام می بخشد صحبت کنید. همچنین می توانید به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید که رابطه شخصی با شما ایجاد می کند. هدف وبلاگ ارتباط با مشتریان و جذب مشتریان جدید است.

صفحات رسانه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی شامل بسیاری از شبکه های اجتماعی می شود. این شامل صفحاتی مانند فیس بوک، توییتر، تامبلر و لینکدین می شود. همه اینها منابع عالی برای ارتباط با مشتریان و ایجاد اطلاعات هستند. برخلاف وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که مستقیماً با مشتریان یا طرفداران صفحه خود ارتباط برقرار کنید. اینها زمان زیادی می برد و ممکن است برای ادامه نگهداری این صفحات نیاز به استخدام یک متخصص داشته باشید. با این حال، مطمئن شوید که هر روز چیزی را پست می‌کنید، چه عکس، نظر یا سؤال. به همین دلیل است که مردم پاسخ می دهند و سؤال می کنند. برای کسب و کار خود، می توانید با مراجعه به صفحات رسانه های اجتماعی، بلیط یا تخفیف برای محصولات یا خدمات اضافه کنید. در اینجا می توانید پیوندی به وب سایت اصلی خود اضافه کنید و بلیط خود را در آنجا قرار دهید تا ترافیک بیشتری را به صفحه خود هدایت کنید.

سایر عناصر بازاریابی اینترنتی که باید در نظر گرفته شود

بازاریابی اینترنتی می‌تواند شامل عناصر دیگری باشد که می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد، از جمله مواردی مانند پرداخت به ازای کلیک، تبلیغات در سایر وب‌سایت‌های اصلی، و ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای مقالات یا مشاغل سئو. متن در وب‌سایت شما برای کمک به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در فهرست‌های جستجو. بازاریابی اینترنتی همچنین شامل بیانیه های مطبوعاتی و انفجار ایمیل به مشتریان امروزی است. اینها دائماً به مشتریان فعلی شما یادآوری می‌کنند که شما هنوز آنجا هستید و ممکن است اطلاعاتی را که ارسال می‌کنید به افرادی که می‌دانند ممکن است به محصولاتی که می‌فروشید یا خدماتی که ارائه می‌دهید علاقه مند باشند، منتقل کنید. این به افزایش آگاهی از کسب و کار شما و جذب مشتریان بیشتر کمک می کند.

https://hillbilly.ir/بازاریابی-اینترنتی-یک-عنصر-ضروری/feed/ 0

کانال تلگرام دانلود رایگان سریال های نمایش خانگی

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

بهترین کانال دانلود فیلم در تلگرام کدام است؟ کانال های تلگرام فیلم و سریال زیادی در این پیام‌رسان فعالیت می‌کنند که بصورت روزانه جدیدترین عناوین ایرانی و خارجی را بشکل رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهند. اما با توجه به تعداد بسیار بالای کانال تلگرام فیلم و سریال، شاید انتخاب بهترین کانال فیلم و …

منبع: مجله بی نه
کانال تلگرام دانلود رایگان سریال های نمایش خانگی

کانال تلگرام دانلود رایگان سریال های نمایش خانگی https://bneh.ir/2175/کانال-تلگرام-دانلود-رایگان-سریال-های-ن/ مجله خبری ای bneh.ir Sun, 05 Jun 2022 09:51:03 0000 فیلم و سریال https://bneh.ir/?p=2175

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

بهترین کانال دانلود فیلم در تلگرام کدام است؟ کانال های تلگرام فیلم و سریال زیادی در این پیام‌رسان فعالیت می‌کنند که بصورت روزانه جدیدترین عناوین ایرانی و خارجی را بشکل رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهند. اما با توجه به تعداد بسیار بالای کانال تلگرام فیلم و سریال، شاید انتخاب بهترین کانال فیلم و …

منبع: مجله بی نه
کانال تلگرام دانلود رایگان سریال های نمایش خانگی

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

اینکه چرا ایجاد یک کسب و کار موفق به بازاریابی مداوم بستگی دارد

کلید نابرابری: چگونه وارد ریتم تجاری شوید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. چند نفر از شما هرگز روزی را که خبرنامه خود را پست کرده اید، روزانه در رسانه های اجتماعی پست می کنید یا یک پست وبلاگ ارسال می کنید، فراموش نکرده اید؟ …

اینکه چرا ایجاد یک کسب و کار موفق به بازاریابی مداوم بستگی دارد https://hillbilly.ir/اینکه-چرا-ایجاد-یک-کسب-و-کار-موفق-به-باز/ https://hillbilly.ir/اینکه-چرا-ایجاد-یک-کسب-و-کار-موفق-به-باز/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 18 Jan 2022 19:51:35 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21322 کلید نابرابری: چگونه وارد ریتم تجاری شوید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. چند نفر از شما هرگز روزی را که خبرنامه خود را پست کرده اید، روزانه در رسانه های اجتماعی پست می کنید یا یک پست وبلاگ ارسال می کنید، فراموش نکرده اید؟ …

کلید نابرابری: چگونه وارد ریتم تجاری شوید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید

اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. چند نفر از شما هرگز روزی را که خبرنامه خود را پست کرده اید، روزانه در رسانه های اجتماعی پست می کنید یا یک پست وبلاگ ارسال می کنید، فراموش نکرده اید؟

این چیزی است که من فکر می کنم … گناهکار!

از قضا، ما می دانیم که در اعماق وجودمان اهمیت فروش مستمر کسب و کار خود را می دانیم، اما بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل به این وعده عمل نمی کنند.

چه چیزی ما را از فروش منظم باز می دارد؟

چرا بازاریابی ناسازگار به اعتبار ما آسیب می زند؟

چگونه می‌توانیم برنامه‌ای را برای تسهیل بازاریابی مداوم اجرا کنیم؟

این مقاله به هر یک از این سوالات پاسخ می دهد و به شما کمک می کند تا در فروش کسب و کار خود بهتر حرکت کنید.

کاری که کسب و کار شما انجام نمی دهد – خود ارزیابی

چه تعداد از این فعالیت های تجاری ورودی به طور منظم در شرکت شما انجام نمی شود؟

  • پست های روزانه در شبکه های اجتماعی

  • پست های هفتگی وبلاگ

  • یک یا دو هفته در ماه روزنامه

  • ویدیوی یوتیوب

  • پست کنید و در گروه های لینکدین و فیسبوک شرکت کنید

یا این ها تلاش های بازاریابی ارزشمند دیگری هستند که باعث شناخت برند شما و بهبود کسب و کار شما می شوند؟

  • ارتباطات و ارتباطات شبکه ای

  • در مورد سایر پست های وبلاگ نظر دهید

  • اشتراک و تبلیغ پادکست ها و وبینارها

  • سرنخ فروش را دنبال کنید

اگر نمی توانید کاری را انجام دهید، پول را روی میز می گذارید. چرا این کار رو با خودمون می کنیم؟

دروغ بزرگی که به خود می گوییم چرا مرتب نمی فروشیم

  • نمیدونم چی بنویسم مسلماً، نگاه کردن به صفحه خالی کامپیوتر دلگرم کننده نیست. یکی از راه های جلوگیری از این امر ایجاد یک تقویم تجاری است. این یک سند عالی است که می توانید از آن برای اصلاح تبلیغات خود در طول سال استفاده کنید و از مرتبط بودن موضوع پیام بازاریابی خود اطمینان حاصل کنید.
  • من نمی دانم چه چیزی برای مخاطبان من مهم است. این یک بهانه فلج کننده است. نشانه هایی در اطراف شما وجود دارد برای اولین بار، می توانید لیست خود و دنبال کنندگان خود را بررسی کنید تا بزرگترین چالش های آنها را بیابید. دوم، می‌توانید با جستجوی کلیدواژه بیشترین جستجو را پیدا کنید. سوم، به کارهایی که دیگران در حوزه وبلاگ شما انجام می دهند نگاه کنید. چه موضوعی توجه شما را جلب کرد؟
  • من خیلی گرفتار هستم. البته، پر کردن مهلت‌ها و قرار ملاقات‌های مشتری آسان است. می دانم که این بیشتر برای من اتفاق می افتد. دو راه وجود دارد که یک صاحب کسب و کار در حال مبارزه می تواند به طور منظم بفروشد. اولین مورد این است که یک دستیار فروش بگیرید. برای مثال، اگر زمان یا کنترل خاصی برای انتشار هفتگی eZine ندارید، یک دستیار می تواند مقالات را در وبلاگ شما قرار داده و آنها را طوری سازماندهی کند که از برنامه بازاریابی ایمیلی شما خارج شوند. شبکه های اجتماعی شما هم همینطور. می توانید برخی از رسانه های اجتماعی خود را به یک منبع محبوب ارسال کنید که می تواند محتوای شما را سازماندهی کند و با استفاده از ابزارهایی مانند Hootsuite آن را از قبل سازماندهی کند.
  • من نویسنده وحشتناکی هستم. مشکلی نیست اگر نوبت شما برای نوشتن نیست، می توانید صدا یا ویدیوی کوتاه را ضبط کنید. شما حتی می توانید خود را در حال بحث در مورد یک مقاله و ترجمه آن ضبط کنید. می توانید مقالات خود را از منابع دیگری که نوشته اید مانند کتاب ها، کارگاه ها و وبینارها دانلود کنید. در نهایت، بسیاری از نویسندگان با استعداد وجود دارند که می توانند ایده های شما را بگیرند و آنها را به مقالاتی که با صدای شما نوشته شده اند تبدیل کنند.

چرا اختلاف نظر به کسب و کار ما لطمه می زند

به راحتی می توان فکر کرد که اگر هر هفته ایمیلی را نمی بینید، مشکلی نیست. اما وقتی هفته نامه ای منتشر می کنید به خوانندگانتان نوید می دهد.

وقتی آن ارتباط را نمی بینید، وعده خود را زیر پا می گذارید. این نه تنها ارتباط شما را با لیست کاهش می دهد، بلکه می تواند منجر به بی اعتمادی شود.

هنگامی که به طور منظم با خوانندگان خود ارتباط برقرار می کنید، روابط و روابط اعتماد ایجاد می کنید. آنها مشتاقانه منتظر دیدن ایمیل شما در صندوق ورودی خود هستند. آنها را فراموش نکنید

علاوه بر این، ناهماهنگی ها می تواند باعث شود خوانندگان شما را فراموش کنند.

آنها به سمت تأثیرگذارترین “گورو” در صندوق ورودی می روند که دائماً با آنها در تماس است. بعد از 2 ماه وقتی مجله ای را پست می کنید، آن را حذف می کنند یا به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند و فکر می کنند “این کیست؟ من مشترک این مجله نشدم.”

چگونه نوآوری کنیم و به یک فروشنده ثابت تبدیل شویم

  • برای فروش خود وقت بگذارید. هر هفته زمان منظمی را برای خود برنامه ریزی کنید تا برای رسانه های اجتماعی آماده شوید، مقاله بنویسید، خبرنامه منتشر کنید، ایمیل های انفجاری ایجاد کنید و کمک های مالی رایگان برای لیست خود ایجاد کنید. این می تواند “دوشنبه تجاری من” باشد. به خود قول دهید که این زمان به فروش کسب و کار شما اختصاص خواهد یافت.
  • یک فایل ایده بسازید هر زمان که ایمیل، متن و نقل قولی را پیدا کردید که الهام بخش شما بود، آن را در فهرستی در ایمیل خود ذخیره کنید یا فهرستی از «ایده های متنی» Evernote تهیه کنید. از این به عنوان منبع الهام استفاده کنید و در عین حال در موضوعی بنویسید.
  • یک تقویم تحریریه ایجاد کنید. این به عنوان راهنمایی برای به روز نگه داشتن شما در مورد موضوعات، پیام ها و تبلیغات است. به این ترتیب پیام بازاریابی شما کاملاً با تلاش های بازاریابی شما هماهنگ است.
  • کمک بخواهید. اگر کسب و کار شما به سرعت در حال رشد است و زمانی برای رسیدگی به تمام فروش ها ندارید، به شما تبریک می گویم! حتی اگر برای مراقبت از کسب و کار خود وقت دارید، برون سپاری می تواند زمان را برای فعالیت های سودآور برای شما آزاد کند. علاوه بر این، فردی که در رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، و کپی رایتینگ و غیره تخصص دارد، می تواند در زمان کمتری نتایج بهتری به دست آورد.

تصور کنید اگر سازماندهی شده و با فروش خود هماهنگ باشید، کسب و کار شما چگونه می تواند رشد کند. امروز متعهد شوید که فروش خود را اولویت اول خود قرار دهید و شاهد رشد کسب و کار خود باشید!

و اگر به دنبال کمک برای بازاریابی آنلاین هستید، ما می توانیم کمک کنیم! امروز با ما تماس بگیرید در مورد نیازهای خود صحبت کنید و چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا کسب و کار خود را متناسب کنید.

آیا به خاطر ناسازگاری با تلاش های بازاریابی خود مقصر هستید؟ دلیل آن را در نظرات به ما بگویید – آیا هیچ یک از موارد بالا شما را شگفت زده می کند یا چیز دیگری است؟

برای موفقیت شما،

https://hillbilly.ir/اینکه-چرا-ایجاد-یک-کسب-و-کار-موفق-به-باز/feed/ 0

5 راه متداول برای به دست آوردن فالوورهای جدید رسانه های اجتماعی

مجموعه شبکه های اجتماعی به طور مداوم در حال پیشرفت است. اکنون شبیه بلیتزکریگ است و غارنورد دیگر نمی‌خواهد متوقف شود. از این گذشته، با این نوع نظارت، رسانه های اجتماعی به خوبی و واقعاً به داروی انتخابی ما تبدیل شده اند. هنگام انتخاب ارتباط با کسانی که کسب و کار شما را در رسانه …

5 راه متداول برای به دست آوردن فالوورهای جدید رسانه های اجتماعی https://hillbilly.ir/5-راه-متداول-برای-به-دست-آوردن-فالوورهای/ https://hillbilly.ir/5-راه-متداول-برای-به-دست-آوردن-فالوورهای/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 23 Jan 2022 20:26:07 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21584 مجموعه شبکه های اجتماعی به طور مداوم در حال پیشرفت است. اکنون شبیه بلیتزکریگ است و غارنورد دیگر نمی‌خواهد متوقف شود. از این گذشته، با این نوع نظارت، رسانه های اجتماعی به خوبی و واقعاً به داروی انتخابی ما تبدیل شده اند. هنگام انتخاب ارتباط با کسانی که کسب و کار شما را در رسانه …

مجموعه شبکه های اجتماعی به طور مداوم در حال پیشرفت است. اکنون شبیه بلیتزکریگ است و غارنورد دیگر نمی‌خواهد متوقف شود. از این گذشته، با این نوع نظارت، رسانه های اجتماعی به خوبی و واقعاً به داروی انتخابی ما تبدیل شده اند. هنگام انتخاب ارتباط با کسانی که کسب و کار شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. بیایید به 5 نکته اصلی نگاه کنیم.

1. پشتیبانی از توییت ها، به روز رسانی های فیس بوک و پست های پینترست با محتوای پویا و قانع کننده بسیار مهم است. در پایان روز، محتوای صریح انگیزه شما را کاهش می دهد. مردم نظرات متفاوتی دارند. تنها راه برای جلب رضایت آنها داشتن محتوایی هوشمند و خواننده محور است که اطلاعات عمومی و تخصصی را ارائه می دهد. به این ترتیب، محتوا به پیوندهای اجتماعی اجازه رشد می دهد. برای درک رویدادها، مثال پیوندهای اجتماعی را در ریچ توییت ها در نظر بگیرید.

2. به دقت به آنچه جمعیت شناسی شما به دنبال آن است گوش دهید. چه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باشد یا یک نظرسنجی خمیردندان، گوش دادن به افکار عمومی مهم است. به این ترتیب، این شرکت می تواند بهترین ایده ها را در قایق داشته باشد و می تواند بهترین اقدام را طراحی کند. یک نظرسنجی کوتاه مرتبط با معیارهای موتورهای جستجو راهی عالی برای اتصال دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی به تجارت شما است.

3. افرادی که رسانه‌های اجتماعی را برای برقراری ارتباط با شرکت‌ها و سازمان‌ها دنبال می‌کنند، باید در هنگام خروج یا براکت‌های غیرشخصی نیز مورد احترام قرار گیرند. این به این دلیل است که اشتراک گذاری اجتماعی برای ارتقاء پیوند توسط ربات های گوگل حتی در این شرایط مورد قضاوت قرار می گیرد. البته باید به ایجاد یک کمپین تبلیغاتی قوی لینک داد که در جستجوی عمومی یا در دسته بندی های زیر یا nofollow قرار می گیرد. به این ترتیب، دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی به طور مرتب مورد استقبال قرار می گیرند

4. مطالب را به طور منظم تکرار کنید. محتوای منتشر شده از بیش از یک منبع به ایده شبکه های اجتماعی معنی زیادی می دهد. چنین اشتراک‌گذاری اجتماعی افق محتوایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید گسترش می‌دهد و در عین حال به معیار اشتراک‌گذاری اجازه می‌دهد تا از طریق “لایک” به طور قابل توجهی رشد کند. همچنین، چنین عشقی کاملاً ممکن خواهد بود.

5. تغییرات منظم را ایجاد کنید. در حوزه رسانه های اجتماعی، هیچ چیز مانند به روز رسانی های مداوم کار نمی کند. ایده این است که مطمئن شوید فالوورهای شما وقتی آخرین ایده شما کافی است چیز جدیدی دریافت می کنند. در حالی که هیچ راه قطعی برای تأیید این موضوع وجود ندارد، اگر هر از گاهی چیز جدیدی برای ارائه ندارید، کاهش بعدی را مشاهده خواهید کرد. ایجاد یک مقاله انکر جدید و ارسال آن برای جستجوهای عمومی یا عمومی با کلمات کلیدی منحصر به فرد در این زمینه می تواند ایده خوبی باشد.

اجرای یک کمپین شخصی و به دست آوردن فالوور در رسانه های اجتماعی کار سختی نیست. این هنر در یک تور در سمت راست کلاه سفید قرار دارد و هر از چند گاهی نگاه دقیقی به استراتژی های سئو ارائه می دهد.

https://hillbilly.ir/5-راه-متداول-برای-به-دست-آوردن-فالوورهای/feed/ 0

لیست مواد غذایی مضر برای کبد چرب

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

لیست غذاهای مضر و خطرناک برای کبد چرب وقتی دچار کبد چرب یا بیماری کبد چرب غیرالکلی (NAFLD) می‌شوید که بیش از 5 درصد سلول‌های کبد حاوی چربی باشند. اگر دچار کبد چرب هستید، برای درمان آن باید سبک زندگی را تغییر دهید و غذاهایی که برای کبد چرب مضر هستند را از برنامه غذایی …

منبع: مجله بی نه
لیست مواد غذایی مضر برای کبد چرب

لیست مواد غذایی مضر برای کبد چرب https://bneh.ir/978/لیست-مواد-غذایی-مضر-برای-کبد-چرب/ https://bneh.ir/978/لیست-مواد-غذایی-مضر-برای-کبد-چرب/#respond مجله خبری ای bneh.ir Sat, 09 Apr 2022 02:02:29 0000 پزشکی و سلامت https://bneh.ir/?p=978

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

لیست غذاهای مضر و خطرناک برای کبد چرب وقتی دچار کبد چرب یا بیماری کبد چرب غیرالکلی (NAFLD) می‌شوید که بیش از 5 درصد سلول‌های کبد حاوی چربی باشند. اگر دچار کبد چرب هستید، برای درمان آن باید سبک زندگی را تغییر دهید و غذاهایی که برای کبد چرب مضر هستند را از برنامه غذایی …

منبع: مجله بی نه
لیست مواد غذایی مضر برای کبد چرب

https://bneh.ir/978/لیست-مواد-غذایی-مضر-برای-کبد-چرب/feed/ 0

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

اگر کلمه خرید بیت کوین را به فارسی سرچ کنید قطعا از نتایج آن شگفت زده خواهید شد! در مهرماه سال ۹۶ با بلاک شدن حساب کاربران ایرانی در سایت بیترکس میلیون‌ها دلار از دارایی ایرانیان بلوکه شد و از آن زمان صرافی های ایرانی به شکل قارچی به وجود آمدند. این باعث شده انتخاب یک …

منبع: مجله بی نه
بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال

بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال https://bneh.ir/264/بهترین-صرافی-برای-خرید-و-فروش-ارز-دیجیت/ https://bneh.ir/264/بهترین-صرافی-برای-خرید-و-فروش-ارز-دیجیت/#respond Mon, 28 Mar 2022 11:55:32 0000 ارز دیجیتال https://bneh.ir/?p=264

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

اگر کلمه خرید بیت کوین را به فارسی سرچ کنید قطعا از نتایج آن شگفت زده خواهید شد! در مهرماه سال ۹۶ با بلاک شدن حساب کاربران ایرانی در سایت بیترکس میلیون‌ها دلار از دارایی ایرانیان بلوکه شد و از آن زمان صرافی های ایرانی به شکل قارچی به وجود آمدند. این باعث شده انتخاب یک …

منبع: مجله بی نه
بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال

https://bneh.ir/264/بهترین-صرافی-برای-خرید-و-فروش-ارز-دیجیت/feed/ 0

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

نکاتی در مورد استفاده از توییتر برای کسب و کار کوچک شما

همه ما می دانیم که میکروبلاگینگ به یک ابزار مهم در ترویج تجارت تبدیل شده است. در طول سال ها، از زمان ظهور توییتر، بسیاری از شرکت ها از این پلت فرم برای گسترش فعالیت های خود استفاده کرده اند. توییتر مطمئنا اکنون یکی از بزرگترین و مفیدترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در اینترنت …

نکاتی در مورد استفاده از توییتر برای کسب و کار کوچک شما https://hillbilly.ir/نکاتی-در-مورد-استفاده-از-توییتر-برای-کس/ مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 27 Jan 2022 00:48:32 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21820 همه ما می دانیم که میکروبلاگینگ به یک ابزار مهم در ترویج تجارت تبدیل شده است. در طول سال ها، از زمان ظهور توییتر، بسیاری از شرکت ها از این پلت فرم برای گسترش فعالیت های خود استفاده کرده اند. توییتر مطمئنا اکنون یکی از بزرگترین و مفیدترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در اینترنت …

همه ما می دانیم که میکروبلاگینگ به یک ابزار مهم در ترویج تجارت تبدیل شده است. در طول سال ها، از زمان ظهور توییتر، بسیاری از شرکت ها از این پلت فرم برای گسترش فعالیت های خود استفاده کرده اند. توییتر مطمئنا اکنون یکی از بزرگترین و مفیدترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در اینترنت است. تقریباً هر کسب و کاری که به صورت آنلاین فروخته می شود، توییتر را به یک هدف تبدیل می کند. با این حال، متاسفانه همه شرکت ها موفق نیستند. چرا؟ این ساده است زیرا اگرچه استفاده از توییتر آسان است، اما مطمئناً قوانینی دارد که باید قبل از اینکه بتوانید نتایج خوبی از آن بگیرید، در نظر بگیرید.

بنابراین، اگر صاحب کسب‌وکار هستید و می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه از توییتر برای تبلیغ کسب‌وکار کوچک خود به درستی استفاده کنید، در اینجا چند نکته برای شما وجود دارد:

از اطلاعات کسب و کار شخصی استفاده کنید:

اگر یک کسب و کار کوچک دارید و می خواهید آن را از طریق توییتر تبلیغ کنید، دو گزینه دارید. یا از حساب شخصی خود استفاده کنید یا از یک حساب تجاری شخصی استفاده کنید. بهترین راه این است که از نمایه تجاری شخصی خود استفاده کنید و آن را از طریق نمایه شخصی خود در بین دوستان و روابط خود تبلیغ کنید. دلیل استفاده از اطلاعات شرکت این است که سایر شرکت ها بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند. یک روند در توییتر این است که شرکت ها پروفایل های سایر مشاغل را دنبال می کنند تا افق های خود را گسترش دهند. شما هم می توانید از این تکنیک بهره مند شوید!

نمایه شما همیشه به روز می شود:

درست مانند وب سایت شما و نحوه عملکرد آن در گوگل، برای نمایه توییتر شما نیز کاربرد دارد. اگر می خواهید افراد به بازدید از وب سایت شرکت شما ادامه دهند یا در غیر این صورت، باید آنها را با اخبار فعلی به روز کنید. با این حال، مطمئن شوید که هنگام فروش تبلیغات ایجاد نکنید. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که افراد هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای فروش تجارت خود می توانند مرتکب شوند. به یاد داشته باشید که بیشتر مردم در آنجا به جای خرید کالا با دیگران ارتباط برقرار می کنند، بنابراین وقتی کلمه بازاریابی را ببینند، آن را به شیوه ای خودداری دریافت می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صورت دوستانه توییت کنید اما فالوورهای خود را جذب کنید.

پیشنهاد می دهد:

هنگامی که شروع به توییت کردن از طریق حساب شرکت خود می کنید، دنبال کنندگان شما علاقه نشان می دهند و از شما در مورد چیزهایی می پرسند. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شرکت ها در توییتر مرتکب می شوند این است که به دنبال کنندگان خود پاسخ نمی دهند. بهترین راه برای راضی نگه داشتن فالوورها و درگیر نگه داشتن آنها این است که به سوالات آنها پاسخ دهید. به این ترتیب آنها متوجه خواهند شد که این یک انسان واقعی است که داده های آنها را مدیریت می کند و نه یک ربات.

دنبال کنندگان خود را تشویق کنید:

کمی در گوگل تحقیق کنید و ببینید کدام پروفایل ها موثرتر هستند. خواهید دانست که افرادی که کمی در مورد خود و نحوه موفقیت در کسب و کار خود اضافه کرده اند بیشترین فالوور را دارند. شما همچنین می توانید از یک تکنیک مشابه استفاده کنید اما مطمئن شوید که در آن زیاده روی نکنید. این می تواند چالش بزرگی برای فالوورهای شما باشد، اگر ببینند که شما سعی می کنید دلسرد شوید.

قدرت وب 2.0 – کاری کنید که برای شما کار کند

قدرت وب 2.0 – کاری کنید که برای شما کار کند

وب 2.0 چند سالی است که وجود دارد، و اگرچه تعریف آن آسان نیست، بسیاری از افراد با موفقیت زیادی از آن استفاده می کنند. وب 2.0 به عنوان نسل دوم تعامل اینترنتی در نظر گرفته می شود که یک اصطلاح بسیار گسترده و در عین حال بسیار قدرتمند است. با افزایش روز به روز …

قدرت وب 2.0 – کاری کنید که برای شما کار کند https://hillbilly.ir/قدرت-وب-2-0-کاری-کنید-که-برای-شما-کار-کند/ https://hillbilly.ir/قدرت-وب-2-0-کاری-کنید-که-برای-شما-کار-کند/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 21 Jan 2022 00:07:37 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21443

قدرت وب 2.0 – کاری کنید که برای شما کار کند

وب 2.0 چند سالی است که وجود دارد، و اگرچه تعریف آن آسان نیست، بسیاری از افراد با موفقیت زیادی از آن استفاده می کنند. وب 2.0 به عنوان نسل دوم تعامل اینترنتی در نظر گرفته می شود که یک اصطلاح بسیار گسترده و در عین حال بسیار قدرتمند است. با افزایش روز به روز …

قدرت وب 2.0 – کاری کنید که برای شما کار کند

وب 2.0 چند سالی است که وجود دارد، و اگرچه تعریف آن آسان نیست، بسیاری از افراد با موفقیت زیادی از آن استفاده می کنند. وب 2.0 به عنوان نسل دوم تعامل اینترنتی در نظر گرفته می شود که یک اصطلاح بسیار گسترده و در عین حال بسیار قدرتمند است.

با افزایش روز به روز تعداد مشاغل آنلاین، استفاده از قدرت وب 2.0 برای موفقیت آنها ضروری است. اینترنت خیلی بیشتر از یک ابزار جستجو شده است. جایی که مردم برای گفتگو، تجارت، خرید و زندگی خود جمع می شوند.

در روزهای قبل از اینترنت، راه اصلی برای موفقیت یک تجارت، انتشار کلمه مناسب در سطح جامعه بود، و اگر از این نظر به آن نگاه کنید، زمان ها چندان متفاوت نیستند. وب 2.0 اینترنت را از یک ابزار به یک جامعه بین المللی تبدیل کرده است.

روشی که امروزه یک کسب و کار آنلاین موفق است، برقراری ارتباط با مشتریان خود از طریق برنامه های کاربردی مختلف است. فقط با وبلاگ نویسی هفتگی و ارتباط با مشتریان خود، می توانید یک پایگاه کاملاً جدید مشتری جذب کنید. اکنون یک قدم جلوتر بروید و وبلاگ خود را در سایتی مانند Technorati بنویسید که کاربران بتوانند آن را به عنوان “مورد علاقه” علامت گذاری کنند و شما می توانید یک طرفدار زیر ایجاد کنید.

فقط از متن در وب سایت خود استفاده نکنید، بلکه از ویدیو و صدا برای شخصی تر کردن پیام خود استفاده کنید. سپس آن‌ها را در فهرست‌های رسانه‌های اجتماعی مانند یوتیوب آپلود کنید و به پادکست تبدیل کنید تا مردم بتوانند در آی‌پاد به آن‌ها گوش دهند.

از سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس برای ایجاد گروه و تبلیغ محصولات یا خدمات خود در آنجا استفاده کنید. اینها به شما این امکان را می دهد که برای همه دوستان خود پیام های کلی ارسال کنید تا آنها را از چیزها، تغییرات یا رویدادهای جدید مطلع کنید.

به افراد اجازه دهید نظرات خود را در وب سایت یا وبلاگ شما بگذارند تا بتوانید شخصاً با آنها ارتباط برقرار کنید و ایده های مورد نیاز برای بهبود کسب و کار خود را دریافت کنید.

راه های بی شماری برای استفاده از قدرت وب 2.0 به نفع کسب و کار شما وجود دارد. این برنامه ها و برنامه ها نه تنها مشتریان شما را ایجاد می کنند، بلکه سرگرم کننده و آسان برای استفاده هستند. نکته کلیدی تعامل کاربر است، بنابراین از آنجا خارج شوید و با جامعه خود ارتباط برقرار کنید.

https://hillbilly.ir/قدرت-وب-2-0-کاری-کنید-که-برای-شما-کار-کند/feed/ 0

12345678910
last